Όροι Αλλαγών & Επιστροφών - Fitness Nutrition

Όροι Αλλαγών & Επιστροφών

ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και οι εργαζόμενοί της καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου ο πελάτης να απολαμβάνει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφόρηση πριν προχωρήστε στην παραγγελία προϊόντος επικοινωνήστε με το τηλέφωνο της εταιρίας ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομίου.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτόματα προσωπικό μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Τα συμπληρώματα διατροφής απευθύνονται αυστηρά σε άτομα άνω των 18 ετών ενώ οι αναγραφόμενες δοσολογίες έχουν χαρακτήρα μόνο ενημερωτικό και θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν την λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος που προμηθευτήκατε από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιοδήποτε παρενέργεια από τη μη ορθή χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία είναι πιθανό να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

(1) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

(2) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για λόγους υγιεινής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν θα δέχεται επιστροφές συμπληρωμάτων διατροφής παντός είδους.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Επιστροφές γίνονται δεκτές υπό τις εξής προϋποθέσεις:

(1) Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

(2) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

(3) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

(4) Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

(5) Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

(6) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ καθώς και τα έξοδα αποστολής στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τρόπος επιστροφής.

X