Διατροφή για υγιή και όμορφα νύχια

Πολύς κόσμος πιστεύει πως η πρώτη εντύπωση είναι και αυτή που μας μένει όταν πρωτοβλέπουμε έναν άνθρωπο. Μέχρι ένα σημείο θα συμφωνήσω κι εγώ και με αφορμή αυτό το σημείο που συμφωνώ εγώ, σε αυτό το άρθρο θα πούμε όλα τα μυστικά γι την υγεία των νυχιών που σχετίζονται με την διατροφή.

Το άρθρο αυτό όπως έχετε καταλάβει αφορά κυρίως τις γυναίκες τις παρέας αλλά κατά μια ευρύτερη έννοια της υγείας μας αφορά όλους, άνδρες και γυναίκες. Τα νύχια μας εκτός του ότι προσδίδουν ομορφιά είναι και πολύ απαιτητικά στο θέμα της φροντίδας.Όταν λέω φροντίδα δεν εννοώ μόνο το πεντικιούρ, μανικιούρ και όλες τις λοιπές εξωτερικές περιποιήσεις που είναι απαραίτητες για την διατήρηση της υγείας των νυχιών αλλά τον σημαντικότερο ρόλο τον έχει η εσωτερική περιποίηση η οποία είναι η καθημερινή μας διατροφή.

Θα δούμε αναλυτικά τα συστατικά που χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε την υγεία των νυχιών μας, καθώς και τις πηγές από όπου μπορούμε να τα αντλήσουμε.

Το σημαντικότερο στοιχείο που πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή είναι το δέρμα. Και αυτό γιατί το δέρμα είναι εκείνο που συγκρατεί τα νύχια, άρα κατά συνέπεια είναι το νούμερο ένα σημείο προσοχής. Για να να έχουμε ένα υγιές δέρμα πρέπει να προσέξουμε δυο-τρία πράγματα στην διατροφή μας.

Το πρώτο είναι η ενυδάτωση του δέρματος. Ένα καλά ενυδατωμένο δέρμα είναι το πρώτο βήμα για την υγεία των νυχιών. Η ενυδάτωση του δέρματος επιτυγχάνεται με συχνή κατάποση νερού αλλά και με συχνά γεύματα σαλατών καθώς τα λαχανικά περιέχουν όλες τις βιταμίνες αλλά ποσότητα νερού ικανή να ενυδατώσει το δέρμα μας έστω και μικρό χρονικό διάστημα. Γενικά η ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι το κλειδί για να λειτουργούν όλα όπως πρέπει.

Το δεύτερο στοιχείο είναι η ποσότητα ασβεστίου που πρέπει να καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα. Πολύ συχνά παρατηρούμε κάποια άσπρα στίγματα στα νύχια μας. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη ασβεστίου, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώσουμε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο όπως γαλακτοκομικά προϊόντα, σκουροπράσινα λαχανικά, ψάρια και αυγά.

Σημαντικό ρόλο παίζει και η πρόσληψη πρωτεϊνών. Παρατηρείται γενικά ότι η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας πρωτεΐνης μέσα στην ημέρα συμβάλει αποτελεσματικά στην μείωση των στιγμάτων των νυχιών αλλά και στην υγιή εμφάνισή τους.  

Εκτός όμως από την διατροφή πρέπει να τονίσουμε ότι σημαντικό ρόλο στην υγεία των νυχιών αλλά και των μαλλιών παίζει και η ψυχολογική κατάσταση που βρισκόμαστε. Το στρες συγκεκριμένα επιδρά αρνητικά και ίσως είναι ο πιο αρνητικός παράγοντας στην όλη προσπάθεια που μπορεί να γίνει από την πλευρά της διατροφής.

Όπως παρατηρούμε η διατροφή που έχουμε σε καθημερινή βάση είναι και αυτή που θα μας δώσει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Όσο πιο πιστά ακολουθούμε την σωστή διατροφή τόσο πιο κοντά είμαστε στο πετύχουμε τον στόχο μας. Μην φοβάστε να κάνετε συνδυασμούς με τις τροφές που αναφέραμε παραπάνω γιατί έτσι και θα κάνετε μια ισορροπημένη διατροφή αλλά δεν θα κουραστείτε από μια μονότονη διατροφή. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

+ 42 = 50